Bestelproces uitgelegd

in Koopgidsen

Op deze pagina lichten we stapsgewijs het bestelproces op onze website toe zodat u gemakkleijk steigerbuis en buiskoppeingen kan bestellen.

Stap 1. Producten toevoegen
Kies de producten die u nodig heeft voor uw project. Onder het kopje ‘Buiskoppelingen’ vindt u ons aanbod van buiskoppelingen en containerklemmen in verschillende diameters en kleuren. Onder het kopje ‘Steigerbuis’ kunt u onze steigerbuizen vinden in verschillende maten, kleuren en soorten materiaal.
Bij elk product vindt u een omschrijving met informatie. Is dit het product die u nodig heeft? Dan kunt u hem in uw virtuele winkelwagen zetten door te klikken op het icoon ‘In winkelwagen’.

 

Onze buiskoppelingen worden standaard geleverd met de bijbehorende boutjes. 

Rechtsboven in het scherm kunt u zien hoeveel producten u geselecteerd heeft en wat de totale kosten daarvan zijn. Als u hierop klikt, kunt u uw bestelling bekijken en eventueel aanpassen of gelijk door naar het afronden en afrekenen van uw bestelling. 

Stap 2. Afrekenen
Voordat u gaat afrekenen, heeft u de keuze om uzelf te registreren als nieuwe klant. Dit is handig voor als u de volgende keer inlogt op Steigerbuisstunter want hier kunt u uw ingevoerde gegevens en voorgaande bestellingen zien. Als u dit wilt, vinkt u ‘Registreren’ aan en klikt u op ‘verder’. Het formulier wijst zich eigenlijk vanzelf. Uiteraard kunt u ook kiezen om direct af te rekenen. Vink dan ‘Direct afrekenen’ aan en klik op ‘verder’.


In dit formulier kunt u uw factuur- en afleveradres invullen. Als dit hetzelfde is, houdt u dan links onderin het vinkje aan.


Bij de volgende stap komt u bij onze verzendmethode. De verzendkosten voor het opgegeven adre word weergegeven in het ordertottaal. De prijzen gelden door heel Nederland behalve de waddeneilanden.
Op deze pagina vindt u ook een optie om een opmerking te plaatsen aan uw bestelling. 

De volgende stap is het kiezen van de gewenste betaalmethode. U kunt kiezen uit oa. IDEAL, PayPal en overschrijvin. Lees voor meer informatie onze ‘Algemene voorwaarden’ onderaan onze pagina’s onder het kopje ‘Informatie’. Als u een keuze heeft gemaakt, onze algemene voorwaarden heeft gelezen en de betaling heeft gedaan (bij IDEAL en PayPal) kunt u uw bestelling bevestigen.

 

Stap 3. Levering

Zodra u uw bestelling heeft bevestigt, komt deze binnen in ons systeem.  Uw bestelling zal worden verwerkt en doorgeven naar magazijn. Meestal vind levering bij onders met minder van 25 zaagsnede plaats tussen 1 á 2 werkdagen.Afhankelijk van de drukte kan hiervan worden afgeweken, echter komt dit vrijwel nooit voor. De levering word uitgevoerd door landelijk operarende expeditiebedrijven of DHL afhankelijk van de samenstelling van de order. Afhankelijk van de vervoerder ontvangt uw een track en trace link per email of kan u ons op de dag van levering bellen voor een tijdsindicatie (die wij opvragen bij de vervoerder). Wij zullen altijd ons best doen u hierin tegemoet te komen qua levering waar dit mogelijk is. Op de ochtend van de dag van levering kunnen wij bij de vervoerder een indicatie zien van de aflevertijd. 

Stap 4. Aan de slag!

Na de levering kunt u aan de slag met uw eigen project. Zorg ervoor dat u zelf een inbussleutel heeft, deze wordt niet meegeleverd. 

Wij zijn altijd benieuwd naar het eindresultaat van onze klanten. Als blijk van waardering voor jullie creativiteit hebben wij een fotowedstrijd bedacht. Stuur ons een foto van het eindresultaat van uw project. Iedere maand kiezen wij een winnaar. De prijs is…

Wij zien uw bestelling graag tegemoet!

© 2017 EZ-shopping B.V.